"Scris-am vouă, tinerilor, căci sunteţi tari şi cuvântul lui Dumnezeu rămâne întru voi şi aţi biruit pe cel viclean." (I Ioan 2, 14)

joi, 11 mai 2017

SUNT O INIMĂ OARBĂ

până au venit îngerii
Lot își chinuia sufletul
cu ce vedea în Sodoma

dar când trimișii Cerului
i-au intrat în casă
a închis ușa și ferestrele

iar când
l-au luat de mână
și l-au scos din cetate
a plecat fără
să privească în urmă...

știind că inima mea
e ca femeia lui Lot
i-am scos ochii...

nu mă mai întrebați
ce se întâmplă în lume
sunt o inimă oarbă
târâtă de un înger
dincolo de ploaia de pucioasă
ce cade

pe mine....

7 comentarii:

ROF spunea...

Domnul să scuipe iar în tină
Să-ți dăruiască ochi de lumină!
Si apoi, ca mulțumire,
Să aduci slavoslovire....

Cristina spunea...

Curge cerul printre stele
alinând nopțile mele,
si se-așterne liniștit
in sufletul obosit
sa îl mângâie cu dor
pe al Domnului odor.

Si se-nalță iar spre stele
purtând gândurile mele
și le-așeză visător
pe al raiului pridvor.
Iar când Domnul l-a chemat
ceru-ndat s-a scuturat
peste gândurile rele
așternând văpăi de stele.

Si s-a întors cerul la mine
să-mi grăiască despre Tine
și pe-o aripa de vânt
mi-a adus al Tău cuvânt
gândul bun sa-l ocrotesc
și pe Domnul să-L iubesc.

Marius Iordăchioaia spunea...

Mulțumesc.

Cristina spunea...

Cu drag, multumesc si eu pentru esseul "al carui duh sunt".

Theresa williams spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
DanielaBMED spunea...

In urma este "lumea", dar si omul nostru cel vechi, de care nu putem sa ne despartim asa usor ; chiar ne intoarcem zilnic, cu toata dorirea noastra adevarata, de a ne purta de inger, si privim in urma la noi insine, cu jalnice legaturi, cu nostalgice legaturi, privind si ne-despartindu-ne de omul nostru cel vechi. Ceva din noi care eram moare, ceva credem ca a murit, ceva trage sa moara, ramane ca un siamez bolnav inca legat de spatele nostru, tarandu-l cu speranta ca va dispare si vom fi noi in Hristos, curati : in Hristos si cu Hristos. In urma nu este numai "lumea", ci si eul cel vechi( sau mai ales el !),de care vrem si inca nu suntem in stare sa ne despartim. Sunt lucruri in viata noastra de care ne vine greu sa ne despartim. Dar, e bine sa ne antrenam, si sa cerem lui Dumnezeu sa ne despovaram de orice lucru care ne impiedica sa ne smerim si sa iubim.

DanielaBMED spunea...

Seara si noapte buna, cu Domnul ! :)